Marca Ciutat 2012



DIVENDRES 1 de juny
de 10 a 14h

La primera jornada del Marca Ciutat està centrada en el Citybrandig, posicionament de ciutat i les tendències a l'hora de comunciar una ciutat o destinació turística.

9:30
Benvinguda i inauguració del Seminari

10:00
Branding de ciutat. Com es contrueix una bona marca? 
David Riu
Expert en brand management. Director del Departament d'Empresa i Tecnoclogia de "la Salle"

10:50 
Posicionament de ciutat. Segmentació, diferenciació i posicionament de la nostra marca 
Juan Carlos Belloso
Expert en Citymàrqueting i promoció econòmica. Director de Futur Places

11:40 
Coffe Break

12:10 
Nous consumidors, noves tendències de consum. Què volen i què busquen els nous públics? 
Gerard Costa
Professor de màrqueting d'ESADE i membre de GRUGET ESADE 

13:15 
Com construïr destinació turística 
Josep Capellà
Consultor turístic. DCB Turisme i desenvolupament local

...

16:00
Com crear producte innovador 
Jaume Marin
Director de Marqueting i Planificació del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona

16:45
Destinació 2.0: nou turisme, noves tendències, nova destinació
Toni Mascaró
Expert en màrqueting i comunicació on line. Mascaró Consulting

17:40
El destí, la ciutat emocional. La vinculació emocional com a principal valor
Lluís Pastor
Professor de Comunicació de la UOC

18:30
Marca Territori. Com promocionar una destinació 
Jordi de San Eugenio
Director dels estudis de comunicació de la UVic

............................................................................................


DISSABTE 2 de juny 
de 10 a 14h


Jornada dedicada a l'estudi de les potencialitats i experiències d'una marca singular, la marca Empordà.
A través d'aquest exemple i analitzant les diferents experiències que s'estan treballant al voltant d'aquesta marca, analitzarem com treballar i posar en valor una marca de destinació

10:00
Potencialitats d'una marca turística. L'Empordà com exemple.
José Antonio Donaire
Professor de turisme de la UdG. Director INSETUR

11:00
Study Cases. Experiències al voltant d'una marca

El comerç com element diferienciador
Jordi Rotllant
President de la Fundació Comerç Ciutadà i Comerç Figueres

11:30
l'Enoturisme com a generador de marca
Xavier Albertí
Responsable de promoció de la DO Empordà

12:00
Coffe-break

12:20
Marca Ciutat lligada a marca territori, l'essència de l'Empordà
Genís Dalmau
Regidor de Turisme de Torroella de Montgrí - l'Estartit

12:50
Creació de marca coma estratègia compartida: Marca Empordà
Xavier Sanllehí i Joan Català
Presidents dels Consells Comarcals de l'Alt i el Baix Empordà

13:30
Entrega de documentació i cloenda del seminari


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Amb la tecnologia de Blogger.