DIVENDRES
1 de juny
de 10 a
14h
La
primera jornada del Marca Ciutat està centrada en el Citybrandig, posicionament de ciutat i les tendències a l'hora de comunciar una ciutat o destinació turística.
9:30
Benvinguda i inauguració del Seminari
10:00
Branding de ciutat. Com es contrueix una bona marca?
David
Riu
Expert en brand management. Director del Departament d'Empresa i Tecnoclogia de "la Salle"
10:50
Posicionament de ciutat. Segmentació, diferenciació i posicionament
de la nostra marca
Juan Carlos
Belloso
Expert en Citymàrqueting i promoció econòmica. Director de Futur Places
11:40
Coffe Break
12:10
Nous consumidors, noves
tendències de consum. Què volen i què busquen els nous públics?
Gerard Costa
Professor de màrqueting d'ESADE i membre de GRUGET ESADE
13:15
Com construïr
destinació turística
Josep
Capellà
Consultor turístic. DCB Turisme i desenvolupament local
...
16:00
Com
crear producte innovador
Jaume Marin
Director de Marqueting i Planificació del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona
16:45
Destinació
2.0: nou turisme, noves tendències, nova destinació
Toni
Mascaró
Expert en màrqueting i comunicació on line. Mascaró Consulting
17:40
El destí, la ciutat emocional. La vinculació emocional com a principal valor
Lluís Pastor
Professor de Comunicació de la UOC
18:30
Marca Territori. Com promocionar una destinació
Jordi
de San Eugenio
Director dels estudis de comunicació de la UVic
............................................................................................
DISSABTE
2 de juny
de
10 a 14h
Jornada dedicada a l'estudi de les potencialitats i experiències d'una marca singular, la marca Empordà.
A través d'aquest exemple i analitzant les diferents experiències que s'estan treballant al voltant d'aquesta marca, analitzarem com treballar i posar en valor una marca de destinació
10:00
Potencialitats d'una marca turística. L'Empordà com exemple.
José
Antonio Donaire
Professor de turisme de la UdG. Director INSETUR
11:00
Study Cases. Experiències al voltant d'una marca
El comerç com element diferienciador
Jordi Rotllant
President de la Fundació Comerç Ciutadà i Comerç Figueres
11:30
l'Enoturisme com a generador de marca
Xavier Albertí
Responsable de promoció de la DO Empordà
12:00
Coffe-break
12:20
Marca Ciutat lligada a marca territori, l'essència de l'Empordà
Genís Dalmau
Regidor de Turisme de Torroella de Montgrí - l'Estartit
12:50
Creació de marca coma estratègia compartida: Marca Empordà
Xavier Sanllehí i Joan Català
Presidents dels Consells Comarcals de l'Alt i el Baix Empordà
13:30
Entrega de documentació i cloenda del seminari
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada