Jornada dedicada a l'estudi de les potencialitats i experiències d'una marca singular, la marca Empordà.
A través d'aquest exemple i analitzant les diferents experiències que s'estan treballant al voltant d'aquesta marca, analitzarem com treballar i posar en valor una marca de destinació
10:00
Potencialitats d'una marca turística. L'Empordà com exemple.
José Antonio Donaire
Professor de turisme de la UdG. Director INSETUR
11:00
Study Cases. Experiències al voltant d'una marca
El comerç com element diferienciador
Jordi Rotllant
President de la Fundació Comerç Ciutadà i Comerç Figueres
11:30
l'Enoturisme com a generador de marca
Xavier Albertí
Responsable de promoció de la DO Empordà
12:00
Coffe-break
12:20
Marca Ciutat lligada a marca territori, l'essència de l'Empordà
Genís Dalmau
Regidor de Turisme de Torroella de Montgrí - l'Estartit
12:50
Creació de marca coma estratègia compartida: Marca Empordà
Xavier Sanllehí i Joan Català
Presidents dels Consells Comarcals de l'Alt i el Baix Empordà
13:30
Entrega de documentació i cloenda del seminari
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada